Съобщение
НА ВНИМАНИЕТО НА ТЪРГОВСКИТЕ ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ С РЕГИОНАЛЕН И МЕСТЕН ОБХВАТ
Съгласно Решение № 645-ПВР/НС от 29 септември 2021 г. и във връзка с предизборната кампания електронните медии, с изключение на Българската национална телевизия и Българското национално радио и техните регионални центрове, могат да използват платени и безплатни форми на отразяване на предизборната кампания на партиите, коалициите и инициативните комитети, регистрирали кандидати за изборите за народни представители на 14 ноември 2021 г. Времето, предоставено от медиите за платени форми на отразяване на предизборната кампания, не се включва в ограничението по чл. 89, ал. 1 от Закона за радиото и телевизията.
Търговските електронни медии могат да предоставят време за платено отразяване на предизборната кампания на партиите, коалициите и инициативните комитети, регистрирали кандидати, при едни и същи условия и цени. Цените не могат да надвишават средните пазарни цени за реклама през последните 6 месеца преди началото на предизборната кампания.
Условията и редът за предоставяне на време за отразяване на предизборната кампания, както и тарифите, се обявяват на интернет страницата на съответната медия не по-късно от 4 октомври 2021 г. (40 дни преди изборния ден).
Условията, редът и тарифите на търговските електронни медии се изпращат на Сметната палата, не по-късно от 15 октомври 2021 г. (откриване на предизборната кампания).
Условията, редът и тарифите на търговските електронни медии с национален обхват се предоставят на Централната избирателна комисия, не по-късно от 15 октомври 2021 г. (откриване на предизборната кампания).
Условията, редът и тарифите на търговските електронни медии с регионален и местен обхват се предоставят на районните избирателни комисии, не по-късно от 15 октомври 2021 г. (откриване на предизборната кампания).